47

















Kommentarer
Postat av: sanna

Åhåja! du tar dig framåt! Vad kul:D Låter som en bra start. Stannar mannen också?

Jag flyttar till sthlm med karln som ska läsa till tandläkare. Själv ska jag jobba och stå i minst ett år innan jag börjar plugga. Tänkte bli barnmorska eller nåt sånt! Fårse. Just nu är det jobb- och lägenhetsjakt som gäller för hela slanten.. lagom upplyftande. så känner du nån..;D nu ska jag häva ner mig i flyttlådorna igen. tredje flytten på ett år! och man skaffar ju bara fler saker hela tiden.. haha. lycka till i höst och hör av dig om du stannar till i sthlm! 0738183576;)

Kramelikram

Postat av: anna

:D:D:D

Nu känns det faktiskt som om min inspiration återvänt så om du vill, kika in igen. :)

Kram!

2008-08-19 @ 12:34:45
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Trisha

matilda matilda matidla. nu har jag kollat egenom alla bilder på din blogg och dom är hur bra som helst och du går verkligen framåt med rasande fart. DOCK hittade jag ett litet men ändå stort fel. det står inte vad dina modeller heter, det är väl ändå lite b..haha...tänk på't!

2008-08-19 @ 19:33:17
Postat av: John

Helt sjukt vad snygg jag är!;)

2008-09-11 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback