105 - Stilla stund

Ibland behöver man en liten kort stund för sig själv, för att pausa livet och fundera på vad fasen det är man egentligen håller på med. Det var länge sen sist jag fick någon sådan över, då jag ständigt citerar konduktören Peter Dalle spelar i Skenbart:

 "Jag får önska damen en God jul och skön ledighet, själv måste jag arbeta, jag arbetar alltid nämligen."

Därför känns det så skönt att jag inte fick jobbet över påsk utan äntligen har 4 helt tomma dagar för bara mig, att göra vad jag än vill med. Ännu bättre känns det när man gör något spontant och galet ibland.

Härom kvällen bokade jag och Jocke en veckas charter till Turkiet, Alanya 10-17 juni. Nån som vart där och kan berätta hur det är? Jag vet bara att det är varmt och soligt, det enda jag kräver just för tillfället. Dessutom jobbar ju
Kajsa där, så det blir till och ta henne som resguide. Lovely!

Kap Verde, Sal 2007
Kommentarer
Postat av: mammabecka

Åh vilken fin header du har där :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback