114 - Påsklov?

Jag avundas lite folk som går i skolan och får påsklov.. Känner mig lite som Pippi Långstrump. Börja skolan bara för att få lov? Hmm.

Den här veckan har vart kort men intensiv i Stockholm. Har hunnit med att assistera
Lasse på reklamplåtning på Östermalm och kört massa kvällsvisningar. Det har flytit på riktigt bra, jag var livrädd att saker skulle strula nu bara för att chefen är på semester, men jag har sålt på bra och som tur var hade jag sällskap igår när kortmaskinen strulade, så jag fick hjälp. Hatar när man blir beroende av att tekniken fungerar..

Det finns inget bättre än när kunder är nöjda och man får sälja bilder som ett hantverk till dem. Det är så mycket enklare att sälja andras bilder än sina egna. Speciellt när de är fantastiska.

Nu ska det bli skönt att vara HELT ledig hela helgen. Åker till Norrköping imorgon, och sen ska jag ut på landet i helgen. Äntligen! Då ska jag koppla av med lite blommor och bär-bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback