126 - Besök hos Becka

Dagen började med en underbar fika tillsammans med mina två närmsta vänner, Mollykyl och Sarsson på Bagarboden. Var första gången jag fikade där och det rekomenderas varmt! Lite väl dyrt kaffe, men gott var det.
Sedan hade jag en helmysig kväll hos världens mysigaste familj, med mamma Becka i ledningen. :)
Det är något oerthört befriande att komma ut på landet. Att åka buss i en timme och komma ut i ingenstans. Iallafall när man vet att man ska upp till huvudstaden och trängas med hundratals människor ett par dagar imorgon.

Vi käkade pizza och ungarna åt galet mycket rån, varav säkert hälften hamnade på golvet. Sedan var det dags för välling och Becka fick mina modersinstinkter att svalla när jag fick mata Enya i knät, helmysigt! Sedan var det tandborstning och en liten nattningsprocedur som mer liknade en stafett mellan dörren och spjälsängarna, oerhört fascinerande! Vilka duktiga barn ändå, inte ett enda skrik hördes. När de somnat fick vi chans att baka scones och dricka thé, tills sista bussen gick kl 9.

Lite mer bilder och fin läsning finns om kvällen på
Beckas blogg, ta gärna en sväng förbi!
Alla bilder nedan har jag copyright på!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback