133 - Vi tar en tur ut på landet ett tag

Nu har jag bränt mig för första gången i år, och det är ovanligt nog läpparna som svider. Det händer väldigt sällan!
Det bästa jag vet är att dåsa till på bryggan i solen, höra kluckandet av båtar (väldigt få som var i för tillfället) och titta upp på molnen och masterna från segelbåtarna (väldigt få av allt detta idag också) . Det är hursom helst extremt avkopplande och jag låg nog lite för länge på bryggan idag, med min kritvita hy.

Idag röjdes det undan gammalt skräp och båtarna gjordes iordning. Jag fick mig en flygtur med pressenningen och John höll på att dra axeln ur led när blåsten tog tag.

Min kära fars kusin Lotta har tagit alla bilder:





Dessutom gav Bosse mig en snabbgeomgång i bokföring och lite basic andra saker kring företagsekonomi, eftersom han nu är utbildad redovisningskonsult! Flashigt värre. Det kom till en hel del nya kunskaper i min redan överfulla hjärna.




Jag och voffen glassar i solen!

Imorgon blir det Stockholm igen och nya äventyr. Måste köpa en tågbiljett till 06.43 (!) som är min hatavgång, kan inte sova på tåg..
Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; haha, okej okej :D

är pank nu så får säga nej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback