138 - Behind the scenes med Zandra och Daniel

Mina första behind the scenes kommer här från plåtningen igår.
De är tagna av Karin (eller mig med Karins kamera) :)

Det hände två störtsköna grejer under plåtningen igår. Dels var det match på Råsunda, så parkeringsvakterna var i farten utanför ateljén.. Daniel hade parkerat på fel sida av vägen.. och det kom en tant helt plötsligt och var på hugget. Just när modellerna står och byter om. Så han får panik och drar på sig sin kavaj, barbröstad, och springer ut till tanten. Hon såg INTE trevlig ut, och jag tänkte att det här blir en dyr TFP-plåtning.. men när hon ser hans bara bröst under kavajen smälter hon upp i ett leende och börjar vinka bort honom.. Tursamt att han kom undan!

Mitti stripteasen kom även min chef tillbaka, och lägger skönaste kommentaren:
- Jag brukar också fota naket om dagarna, men modellerna är lite mindre...










Kommentarer
Postat av: elsapelsa

fan va kul att få se hur det ser ut när du jobbar! =D

2009-04-22 @ 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback