145 - Fototräff på G

Nu är allt klart inför nästa helg, då jag ska åka till Mariannelund på fototräff. Det blev bestämt rätt spontant nu i veckan, och det är Karin som dragit med mig denna gång. Jag ska få äran att samarbeta med hennes lärare, muan Sarah Maria och modellen Anne. Tror det kommer att bli hur grymt som helst. Ska bli så kul att träffa massa nytt folk också. Träffen arrangeras av modellbilder.se och är man sugen på att åka själv kan man anmäla sig där!



Jag har tidigare vart på 2 fototräffar. Den här togs på min allra första, Sobelträffen i november 2007.
Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan vara den kortaste klänningen jag haft på mig i historien.

Postat av: Sarah maria

Det ska bli så roligt =)

Jag hoppas det kommer bli gryyyyymt =))

kram kram

2009-04-25 @ 08:36:11
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Postat av: Anne

Åh, det kommer bli as kul!!! :D

Är sjukt peppad måste jag säga!

Ses på lördag.

Kramar

2009-04-26 @ 22:51:37
URL: http://enna.modellfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback