160 - Nytt objektiv

Detta var inget tröstköp, det var planerat sen länge. Däremot inte att det skulle bli ett begagnat sådant.

Hittade en annons på fotosidan.se om ett objektiv jag länge snokat på, och jag kände att köper jag inte nu kommer det aldrig bli av.

Så snart har jag ett Sigma 10-20/4-5,6 i kameraväskan och det kommer troligtvis att sitta på under resan till Turkiet. Tror att vidvinkeln kommer att öppna för nya vyer och vinklar.

Någon som har ett likadant och har åsiker om denna glugg?


Kommentarer
Postat av: Fie

Jag bor just nu i Jönköping, men kommer från Norrköping. Jag kan ju höra mig för lite i alla fall =)



Ha det bra!

Postat av: HDR-fotografen

Vill du posta upp en bild tagen med den gluggen på 10 mm? Skulle vilja se hur mycket det böjer bilden.

2009-05-01 @ 17:49:06
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback