162 - Who do you think you are?

Jag börjar bli lite nyfiken på vilka det är som läser min blogg. Ett par har jag en aning om, men knappast alla 70 unika besökare som jag har om dagen i snitt.

Var i världen finns du, vad sysselsäter du dig med? Är du kanske också fotograf eller något annat kul? Har du något kul att berätta om din egen blogg och vad tycker du om min? Länka till dig och berätta lite om dig själv så får jag ta mig en titt!
Är nyfiken i en strut!


Även om jag vet vem du är får du givetvis gärna skriva en liten hälsning! :)

Kommentarer
Postat av: Sander

Guilty as charged! Haha, jo, följer nog här med intresse!

2009-04-30 @ 16:01:02
Postat av: Jess

Hej :) Jag hittade din blogg genom mammabeckas blogg, när du hade vart där och fotat :) Du tar grymt snygga bilder måste jag säga.

Postat av: elsapelsa

jag är jag och jag är här. och jag är här för att du är cool. =) (och tar sköna bilder.)

2009-05-01 @ 19:02:46
Postat av: Emilia H

Ja, jag har ju faktiskt varit här och kommenterat lite förut, men jag kan ju skriva lite om mig själv!^^

Jag heter Emilia och bor i Norrland och jag är själv väldigt intresserad av foto. Jag kan inte kalla mig fotograf, men intresserad funkar alltid!^^ Vore kul om du ville kolla lite bilder på min blogg och kommentera vad du tycker!^^



//Emilia

2009-05-01 @ 21:03:12
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback