80 - liten update

Nu när min hemsida äntligen är up & running tänkte jag utnyttja denna blogg lite mer för att skriva av mig. Nya bilder kommer kontinuerligt både här och på hemsidan, även om den inte är 100% rätt varje gång, men min egna lilla webmaster Jocke kämpar med att lösa ett par småfel. Nu har jag håvat hem mitt 4:e jobb. Det börjar bli svårt att hålla reda på allt så jag har en känsla av att det inte är så hållbart i längden. Men varför inte köra på när man är ung och frisk tänker jag :)



Så varannan vecka är jag från och med nu i Stockholm som det är tänkt och de andra här i Norrköping.
Det bästa med mina jobb nu är att de är så olika. Stockholm är en hektisk stad, men jobbet där är så lugnt och harmoniskt med alla bebisar och familjer (oftast!!) och Norrköping är en död stad men jobbet ger förmodligen mer spänning.

Nu har mitt lilla företag börjat krypa och snart ska jag skicka iväg min första faktura.. Jag som tyckte det var så skönt att slippa all matte...


Ryan frågade mig om jag stått framför en kamera någon gång.. (I studio) och jag inser om än lite generat att jag inte har en aning om hur svårt det måste vara för kunden på andra sidan kameran.. Dags att öva på poser! 
Kommentarer
Postat av: Dojjan

hej. jag känner inte dig såväl, mer din pojkvän som jag suttit i samma ordjakts studio med. men jag måste säga att jag är riktigt imponerad över dig. det är inte alla som lyckats så bra, o som oxå har ett eget företag som du just har. så tummen upp till dig. och lycka till med allt i framtiden. dessutom gillar jag din blogg o fotostil väldigt mkt. keep up with the goow work!

Postat av: Julia

Åh, vad kul, grattis! Du är verkligen värd all framgång, lycka till med alla jobben!

Att posa är faktiskt inte helt enkelt, man tycker det ser så lätt ut men sen står man där själv och känner sig obekväm och konstlad, haha...

2009-02-07 @ 00:04:53
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: bea

gud va fina bilder du har här på bloggen! wow

2009-02-08 @ 10:17:39
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fan vad kul att det går så bra! :) Jag blir skitglad och stolt! Lycka till med allt. :)

Puss & Kram!

2009-02-08 @ 18:03:12
URL: http://vinyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback