81 - Utmaning

Sofie har utmanat mig i en mycket svår uppgift. Den ser ut såhär:
- Gå in i mappen med dina bilder
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Publicera bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och glöm inte att tala om det för dem!

Men för mig är det omöjligt. Jag har bilder på två olika ställen, uppdelat i 659 mappar inkl undermappar, totalt 40. 208 bilder utspridda. Jag vet inte hur jag ska tolka denna uppgift, men jag valde att gå in i min äldsta mapp för där finns roligast bilder som få har sett, och sedan låta bli att dyka in i någon mapp, räkna bild nr 6 som ligger löst i "mina bilder" och då blev det denna bild:



Detta är två av mina närmaste killkompisar och jag på vår utspringsdag. Till vänster är Ibrahim Makdesi, mest Ibbe för mig och vi har kännt varandra sen vi var 10 år. Då var jag livrädd för honom, för han var så pratig och sparkade fotbollar så hårt, men nu vet jag att han mest är snäll mot mig. Även om han älskar att dryga sig. Mitt bästa minne med honom är när han ringde upp skolsköterskan i snabbtelefonen i 9an på Hagaskolan och talade om att hela vår paralellklass insjuknat i gonorré efter ett misslyckat biologiexperiment. (Ryktet stämde givetvis inte)
Till höger är Oskar Andersson, mest Knorre för mig. Vi har varit vänner sen 6an. Vår vänskap inleddes med att han började mobba mig på lunarstorm eftersom min idol tydligen var vinnaren av dokusåpan Farmen för tillfället. Sen dess har vi varit ett radarpar och genomlevt FF-kvällar, skridskoturer, fjortisfester, romme-resor, IFK-matcher, tv-spelskvällar och många stunder av olycklig kärlek och ms-röj.

Denna utmaning påminde mig om att jag borde göra en säkerhetskopiering på min hårddisk..

Jag utmanar:
Karin  Oskar Niclas Julia Becka Ninos
Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

Gick du på Haga i Norrköping? XD

Postat av: Ayla Catpaw

"Visst gick jag på Haga :) Slutade 2005. Gjorde du?"



Haha nejee jag bor i Lund ^^ men min pojkvän går på Haga också, fast gymnasiet, så jag reagerade på namnet :D

2009-03-25 @ 22:14:08
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback