220 - Nya uppdrag

Oh, idag är jag klad hest. Jag har just fått ett fotouppdrag som går ut på interiör/exteriör och lite mat/produktfoto för en restaurang! Det blir lite av en utmaning för mig, men oj så kul!!

Jag har också hunnit planera kommande plåtning med Casandra och det kommer bli hur grymt som helst. Det har med djur att göra, så mycket kan jag säga..

Sandra Westman kommer till Stockholm i sommar och då ska vi också jobba ihop. Det ser jag verkligen fram emot! Hon är ju både modell och fotograf så hon kanske kommer plåta mig med.. Det vore ju inte helt fel om man säger så.

I övermorgon far vi till Turkiet.. Brännan ser ut att vara säkrad! Däremot har jag allvarligt funderat på att skriva testamente.. Är så sjukt nervös...



Jag bjuder därför på något som får mina nerver att lugna ner sig lite..

Jag är fortfarande bitter och desperat över att jag inte fått mig en dos av dom på hela året! Trots att jag lovade mig själv att det var 6:e och sista gången i höstas...på länge iallafall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nya uppdrag e alltid spännande!

Åh, så skönt att få komma utomlands en sväng! Ha nu så trevligt!

Postat av: Ann

Ha det så trevligt i Alanya :)



Jag harockså bokat upp mig med Sandra när hon kommer, hon är grym ;)

2009-06-08 @ 21:46:41
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback