221 - Tråkdag

Idag är mest en såndär mittimellandag när man bara väntar på att nåt ska hända. Jag har packat klart det mesta, länsat tidningshyllorna på ELLE, Cosmopolitan, Bild & Foto och en Korsordstidning (nördnördnörd) och Alfred har bett mig att förlora min utköpar-oskuld men icke sa nicke. :)

Mitt huvud sprängs av en massa idéer som jag vill förverkliga, men det blir ju lite svårt att hinna med nu framöver. Får ta tag i det när jag kommer hem.
 
I brist på bilder får jag bjuda på en vecka gammal bild som Elsa tog på mig och Gustav när vi firade lite försenade födelsedagar med glass på Mcdonalds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äter man glass på Donken, ska det ju va Mc Flurry med daim & chokladsås :P

Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-09 @ 22:10:23
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback