231 - Kissepaus

Idag blev jag nedkissad av en 6 veckor gammal bebis. Jag fotar på och allt går så bra, supersöt unge och han tittar tillochmed in i kameran. Plötsligt skriker mamman till och jag känner att något varmt rinner nerför mina ben. Fattar ingenting. Sen tittar jag upp och ser en fontän. Vi hade glömt ha kvar blöjan. Ungen ligger på rygg. Yey. Mina skor torkade efter några timmar så det blev att jobba barfota idag.

Då vet man hur det känns också. Lär ju inte bli sista gången jag blir pissad på i min karriär som barnfotograf.. :D Det låter värre än det var.

Efter jobbet mötte jag upp Alfred och vi gick till Vapiano på Stureplan för att äta middag. Han fick visa leg för att få sin öl, jag slapp. Mohaha. Sen gick vi ut och satte oss i solen i Humlegårdsparken. Finfin kväll.


snygg skugga rakt i ansiktet. jag är top-photographer!

Är sjukt pepp inför morgondagen! Ska plåta Jennifer tillsammans med Karin. kommer bli grymt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback