91 - bloggdesign

Det fanns en tid i mit liv då jag var sjukt bra på html-koder. Jag hade typ en fanclub på skunk när jag var 11 för att jag kunde hjälpa alla att få musik på sin skunksida och skaffa coola saker.. Jag vägrar inse att jag tappat förmågan och det här att designa sin blogg känns som ett heltidsprojekt som jag gett upp. Jag har försökt så många kvällar att sätta mig in i alla mallar och koder, men kommer inte längre. Finns det någon vänlig själ som gör snygga designer for free och vill ge sig på min blogg så den får lite mer funktionalitet och ger mina bilder rättvisa? :) Hojta!!
Kommentarer
Postat av: ellinornor

Tjo! hihi, igen!



Jag tycker det är skitkul, det med bloggdessign och sånt., Du kan ju kolla på minblogg och se vad du tycker själv om min design. Jag skulle jättegärna försöka göra en design till dug om du vill, men jag kan itne lova att du tyvker det är så snyggt ju xD

Jag gör ju bloggen så som du vill ha den, med dina bilder och sådant. Hojta bara till om du vill ;)

Postat av: Malin

Hejjsan..

Kom in på din blogg via Beckas. Och jag gör bloggdesigners for free, :) Kan en massa när det gäller html koder, så kolla in min blogg så ser du hur den ser ut.



Kram

2009-03-18 @ 23:26:32
URL: http://baramalinn.blogg.se/
Postat av: Julia

Ser redan att du fått några erbjudanden, men jag kan annars hjälpa dig lite bland koderna. Jag gör inte helt färdiga designer men jag brukar hjälpa till att fixa till det så som folk vill ha. :)

2009-03-19 @ 07:49:39
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hej!

Ser att du redan fått tre erbjudanden. Men tänkte ändå skriva ett par rader... Ifall du vill så kan jag hjälpa till med en design :)

Du kan, om du vill, gå in på min blogg så ser du ungefär min kapacitet på bloggdesignande :)



MVH /Erica Pettersson

http://pitetjej.webblogg.se

2009-03-19 @ 14:35:45
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: mikael

halgelberg? :D

2009-03-19 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback