174 - Souk Bazaar

Idag fyller min käraste Jocke 22 hela år och det firade jag med kladdkaka på sängen. :)

Jaha ja. För er som känner mig så vet de flesta att jag inte direkt är någon shopaholic-tjej som springer på galleriorna efter jobbet. Men idag slutade det där ändå. Och tro det eller ej - det var faktiskt väldigt roligt. Jag mötte upp Karin för att ta en kopp kaffe, och när vi passerade SOUK-gallerian stannade hon upp och såg en rad olika annonser. Det var någon jätterea på allt på Topshop. Jag kände hundögonen när Karin undrade om vi skulle ta oss en titt, och givetvis kunde vi det. Det slutade i två timmars klädprovande och analyserande av färger, stiler och budgetspräckning. Jag höll på att gå hem 500:- fattigare, men lyckades ta mig samman och köpte bara ett par schyssta tights, det här med spontanshopping skrämmer mig lite.


foto: SOUK.se

Hursom helst, var det kul att vara lite tjejig och efter vår topshop-runda satte vi oss högst upp på Panorama i Kulturhuset och fikade. De stängde nästan direkt när vi kom dit, men jag hann iallafall käka upp min brie/salamimacka och vi hann skvallra om både det ena och det andra.




Tack för fint sällskap! :)
Kommentarer
Postat av: mammabecka

Åh hoppas du vinner tävlingen nu!!!!

kramar :)

Postat av: camilla

Så otroligt fina kort :) Du är så duktig! Va anväder du för kamera?

2009-05-08 @ 12:35:05
URL: http://camillsan.blogg.se/
Postat av: Isabell

hej kolla gärna in min nya blogg.

Mvh Isabell

2009-05-08 @ 18:50:12
URL: http://isabelljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback