181 - Andra planer

När man har med barn att göra får man ofta ändra planer har jag listat ut. Skulle ha gjort ett fotojobb i eftermiddags, liknande det jag gjorde hos Becka. Men den lilla fick åka till sjukan inatt. Typiskt, och så tråkigt. Såg verkligen fram emot det. Men nästa gång får ni se bilder på sötisen.

Istället ska jag ta och umgås med min käraste Mollykyl och senare lite Jocke.



Min förtjusande lillebror kom fram till mig på stan när jag var med Ida och tog tag i mig samtidigt som han skrek:
- Är du helt dum i huvet eller?!

Han är inte finkänslig han,  men man förstår att han blev chockad när han såg mig. Lite dum i huvet är man väl alltid! :)
Kommentarer
Postat av: Karin

hahah vad typiskt! ja vi kan ju iof köra utomhusbilder på kvällen med kan ju bli coolt:) närå i sommar jobbar jag i stan så det är nog inga problem:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback