183 - Liten smart och smidig

Jag bestämde mig för att köpa en kompaktkamera trots allt.Det blir lite 20-års present till mig själv :) Mina föräldrar skulle ha med sig kamera till Riga, och jag ville ha en liten egen att kunna ta med i fickan. Så jag köpte en på företaget givetvis, och jag hoppas den blir bra. Jag har inte kollat så noga utan far min fick i uppgift att fixa. Den verkade bra, och lagom flashig för mig. Inte direkt så att jag behöver en i 3000:- klassen med 79millionerpixlar-ansiktsigenkänning-rosa och 10xoptiskzoom.
Så denna lilla fina sak blev det. Någon som har något liknande?



Panasonic Lumix DMC-FS3
Kommentarer
Postat av: Elektrikern

Jag har storebror till den DMC-TZ5.

En riktigt trevlig kamera som ger grymma bilder, tyvärr något brusig och dålig på att återge hudtoner inomhus och i dåligt ljus.

Men ändå, en mycket kompetent kamera för de tillfällen där man inte kan ta med sig systemkameran :)

Postat av: Pernilla

Halloj! Jag och min kille ska köpa en kompaktkamera nu, var din bra? Vad kostade den?? Vi är helt vilsna :S

2009-05-18 @ 00:21:49
URL: http://vanillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback