189 - Backup

Idag är jag verkligen hurtig. Jag sitter och massbränner alla mina bilder på dvd-skivor för att ha backup på två ställen. Köpte ju en extern hårddisk som jag har alla RAW-filer på (den är helt underbar, liten och enkel!)

Det tar sin tid med bränning, men det är värt det i det långa loppet. Min dator har börjat krångla så jag är livrädd för att den ska krascha när som helst. Jag sitter också och funderar på att fixa nya visitkort som är lite bättre än de jag köpte på test i vintras. Jag tänkte att jag skulle använda en bild istället för tre, för de vart så små att de knappt syns på riktigt.



Något annat jag upptäckte idag när jag loggade in på tailsweep var att jag fått in min första reklamkampanj! Känns ju rätt så trevligt. En samsung-kamera kommer att dyka upp lite här och var i bloggen under två veckor. Nice!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback