192 - Modell för en dag?

Jag passade på att gå till jobbet för att bli plåtad av Ryan när han ändå körde min vecka. Jag och Jocke tog med oss voffen och det blev en riktig upplevelse för henne. Först fick hon träffa en fin pudel och givetvis fick hon en del uppmärksamhet av mina kollegor :) Det blev superbra bilder och jag fick mig en del nya "profilbilder" också! Det var verkligen kul att stå framför kameran, även om jag var asnervös innan. Nu förstår man hur kunderna känner sig! Det är en bra lärdom..










Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Guud vad söt bilden var när du får en puss av vovven! Helt underbar! verkligen äkta glädje det där!

Postat av: Rasmus

Schysst hår men jag tycker Jocke borde haka på och klippa sig han med ;)

2009-05-18 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback