195 - Behind the scenes

Åh, idag har vart en lång dag. Började med att jobba 9-17 och sedan hamnade jag på helt fel tunnelbana när jag skulle till Karin, för jag var mitt i ett väldigt spännande telefonsamtal, så jag missade Västra Skogen och rörde omkring mig helt. Sedan träffade jag äntligen Karin och Anna och vi gjorde i ordning för vår efterlängtade mustasch-plåtning! Här kommer lite behind the scenes..

Vi började utomhus, men det var för mörkt och knepigt desutom hade jag glömt mitt paraply i lägenheten, så det blev inte så smickrande skuggor direkt. Vi begav oss till Solna för att plåta i studion istället och hade en rolig bussfärd på skånska. När vi åkte hem fastnade vi i derbyt mellan AIK och Djurgården så de hade spärrat av tunnelbanan. Jobbigt, men spännande såklart. (För en sån lantis som jag) Mer bilder och film kommer imorgon!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback