200 - Ledarträning

Det är alltid en speciell känsla i kroppen när man återigen är hemma efter att ha vart på Brevik. Det kommer jag inte att gå in på mer nu, för det skulle ta alldeles för lång tid och ingen skulle bry sig, så därför tänker jag inte tala om hur kul jag haft och hur fina människor det finns där, utan låta bilder från helgen tala för sig. Troligtvis förstår ingen vad vi håller på med om man inte var där, men det skiter jag i! :)

Jag börjar med lite bilder från gårdagskvällen när jag, Alfred, Sofia och Anastasia gav oss ut på fotoexpediton runtom lägret.
 





Och nu lite bilder från vårt lägerliv. :)











Fler bilder kommer i ytterligare ett inlägg! :)



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, jag vill ju bara tillbaka när jag ser bilderna! Dessa kommer jag titta på under långtråkiga dagar och drömma mig iväg till Breviks sommardagar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback