206 - Tidsfördriv

Det är inte alla dagar det är så lugnt på jobbet att man hinner vända kameran ut-och-in eller bak och fram och ta lite egopics. Men idag var det det!



För varje dag som går älskar jag mitt "hår" mer och mer. Jag blir nog aldrig långhårig igen, så känns det nu iallafall. Jag förstår verkligen varför munkarna rakar av sig håret, man blir så mycket mer harmonisk inombords när man inte har massa hår att fokusera tankarna på och som bara är i vägen. Nu tvingas jag gå med huvudet högt, iallafall helt synligt när jag inte har någon ridå att gömma mig bakom. Då tvingas man automatiskt vara nöjd med sig själv, vilket jag faktiskt har blivit.
Kommentarer
Postat av: mammabecka

Bra det, för du är supersnygg!

Postat av: Johanna

Tycker verkligen du passar bäst i detta korta! Urläckert! Jag klippte också av mig mitt långa i tisdags, skööönt!!! :P

2009-05-29 @ 07:13:01
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Daniella

Håller med de andra - du ser superbra ut i din nya frisyr!

2009-05-29 @ 18:23:47
Postat av: Kajsa

Du är så fantastiskt vacker Matilda!

2009-05-31 @ 00:01:07
Postat av: Anna-Johanna

Ja du är verkligen väldigt vacker i den frisyren men det visste jag ju redan i julas ;)fast då var du lite mer skeptisk! Kram

2009-06-03 @ 09:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback