15-05-08

Nu ska det bli nya tag här hade jag tänkt. Nu ska jag börja skriva lite också.
Det behövs ibland och jag har upptäckt att det är något jag saknat.
Man hänger ju inte på Lunarstorm längre där man kunde reflektera i sin fina dagbok, därför är väl en blogg ett bra alternativ när man inte längre hinner skriva "riktigt" dagbok.
Vi får väl se hur mycket det blir av den här men något ska man väl hinna med.

Idag var dagen då jag fick MVG i bamun och gjorde gehörsprov på gemun. Inte så jättekul, men gick väl hyfsat.
Kände mig som en taliban när jag gick till skolan pga en alldeles för stor sjal virad tre varv runt huvudet ovanpå mina 48 dreads. Det var hett.
Har äntligen städat mitt rum också. Det behövdes kan jag lova!

En annan rolig sak som hände idag var ett telefonsamtal från Olov Paulsson på ungNT som talade om att jag är finalist i fototävlingen. Tydligen hade min bild på Ciia kämpandes mot röken på en hajk fallit domarna i smaken.

Så gå in på
www.nt.se och kika på bilderna och rösta!

Imorgon ska jag göra halkan. Lite nervös men det sägs vara kul så det får vi hoppas att det är.
På kvällen ska jag arbeta för min lillebror på hans fest "Eclipse". Hans vänner hatar mig fortfarande för att jag inte ställer upp gratis, men vafan, jag kunde lika gärna rännt runt på Otten imorgon och tjänat mer så jag ska väl ändå ha betalt! Det är hårt att vara vimmelfotograf. Höhö.

På måndag är det informationsmöte på min nya skola men jag har inte råd att åka till Stockholm. Synd för mig.
Jag sparar de tågpengarna till den 29 maj. Då ska jag till Gröna Lund och fota In Flames för festivalphoto.net.
Det är lite av en dream come true.

Nu ska jag åka och hämta ut tre schampoon och vax till håret och köpa en såndär bodylotion som man blir sakta men säkert brun av. Det är dags att ligga i lite nu inför balerna och studenten.

Väl mött och tack för visat intresse.



image17image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback