278 - Konserthöst

Första jobbveckan efter sommaren snart avklarad. I helgen väntar något fantastiskt roligt - Coldplay live @ Stadion!

Jag har en riktig konserthöst framför mig. Alfred har köpt biljetter till In flames på Hovet i december åt oss, vilket känns grymt skönt. Behöver verkligen en dos metal just nu känner jag. Så det blir jag och hans grabbgäng som rockar, haha.

Har även planer att se Muse med Jocke i oktober.. Lika bra att passa på, sist fick vi ju sitta fast vi hade ståplats-biljetter, så nu får vi revansch!

Egentligen borde man ju skaffa sig fotoack till konserterna.. men man njuter inte på samma sätt när man står i fållan tycker jag.. vad har ni för åsikt?
























Life I love you, all is groovy!



(c) Fotograf Matilda Söderström / Festivalphoto.net
Bilden får inte under några omständigheter kopieraseller lånas utan tillåtelse.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback