58 - Update

För tillfället är allt väldigt snurrigt. Jag försöker pussla ihop modeller med makeup-artister på modellbilder.se efter att skickat ut en sökning efter just modeller och muor att samarbeta med, och nu har jag fått drygt 15 intresseanmälningar från diverse tjejer i hela Stockholm, men även från Västerås och Östersund (!) Nu har jag svarat 7 av dem och försöker att hitta datum som passar. Det är inte det lättaste, med tanke på att jag håller i trådarna och det är tre personers tid det ska pusslas med.

Lite datum är redan spikade och det händer grejer. På G är en fotosession med Wrestling With Angels. Det ska bli ruskigt kul att se vad vi kan hitta på. I mitten av november ska jag plåta lite gravidbilder i Linköping, det tror jag kan bli hur fint som helst. Dessutom är plåtningen med Malin och Ninos inbokad och det kommer bli grymt, jag bara älskar att fota dansare.

Ett stort projekt som jag ännu inte kommit igång med är "Matildas Jul" som jag så fint döpt det till. Än så länge har jag bara ett fack med lite papper och inspiration, men snart måste jag ta tag i det. Exakt vad det handlar om avslöjar jag inte än.

På återseende
!

Sofia och Sofie, Sobelträffen 2007
Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad många roliga projekt du har igång! Lycka till! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback