132 - Skatt och nyttigheter

Oj vad jag är hurtig ikväll. Jag är helt genomförkyld och har genomlevt ett 8-timmars arbetspass med kunder varje kvart. När jag knappt kunde hålla i kameran längre för att jag skakade så mycket insåg jag att jag behövde äta, så det blev en hetisg mcdonalds-lunch vid halv 3. Nu har jag lugnat ned mej så pass mycket att jag orkade deklarera (med andra ord trycka på OK , ungefär eftersom inget behövdes ändras) så jag har det ur världen.

Energin kom tillbaks efter en kopp kaffe så jag satte mig för att bokföra. Jippie. Hade inget system för mina kvitton och papper så det gjorde jag i ordning själv. Dessutom smygstartade jag på sommaren med en tallrik glass och jordgubbar. Inte helt fel!





Nästa vecka blir innehållsrik. Iallafall förhoppningsvis. Det brukar lätt pajja av sjukdomar och annat när man planerar in så mycket, men nu ska det banne mig bli av! Har tre mer eller mindre klara fotosessioner inplanerade med tre fantastiska muor.

  • Måndag - parplåtning med Karin on location (ingen aning vart än)
    Karin har dragit in en manlig modell och jag har hittat en tjej från MB.
  • Eventuellt en uppskjuten plåtning med MuA Leonida och en vän till henne. Tänker inte avslöja mer än att det blir mycket hud, tufft och rått. :)
  • Ida smsade ikväll med en ny idé om en modern clown-session on location, typ t-centralen. Spånar modell till detta, finns det någon intresserad såhär på rak arm? 

Kommentarer
Postat av: audrey

åh, jordgubbe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback