137 - Stockholm

Nu sitter jag och väntar på att få besök! Jag har köpt en massa mat, och ska bjuda på taccos. Casandra, som egentligen är Jockes vän men som jag tycker mycket om, ska komma hit över natten för att hon ska söka en utbildning imorgonbitti. Då passar Karin på att komma hit och träffa henne och få bilderna från igår.. Vi ska nämligen plåta Casandra tillsammans med en häst snart.. Kommer bli awsome! Så nu väntar jag på de båda damerna medan jag dricker yalla. Är inte som andra och blir beroende av Cola, utan yalla är min eftermiddagsdrog. Bästa mellanmålet..

Har haft en filosofisk dag på jobbet. Egentligen har jag världens bästa jobb.. Jag och chefen sitter och diskuterar om livet och hur människor är och beter sig allt som oftast. Inte för att man alltid har tid att prata, men väldigt mycket. Idag kom jag in på att jag är militant vegeterian.. Iallafall inuti mig. Enligt honom är jag då en typisk Al Gore som inte lever som jag lär.. Men jag fick mig ändå en ny tankeställare när jag berättade för honom hur jag känner med allt som har med djurhållning att göra. Han sa då - Jamen dåså, då är det ju de frågorna du ska jobba med, och fota!

Jaha. Så enkelt var det. Men vad ska jag göra nu då? Jag har spånat hela dagen medan jag gjort annat och kommer fram till att det är mycket enklare att skriva om sådana saker.. Men har en liten idé som jag ska prata med Karin om ...

Stockholm är svinkallt. Men buskarna börjar grönska utanför. Det gör mig glad. Nu kommer Karin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback