281 - Update

Nu tänkte jag skriva lite snabbt innan jag åker till Hägersten för en jobbdag. Jag har jobbat intensivt till 7 varje kväll och har inte hunnit göra speciellt mycket alls denna vecka. Igårkväll tog jag mig ut till Aspudden och Karin för att stå modell åt henne. Hon hade nån fotoidé hon ville prova..

Kan ju säga såhär : det är tur att det är jag som ska stå bakom kameran framöver i livet.. Det var grymt kul att prova och det kändes bra under tiden, men man kan ju känna sig hur snygg som helst - har man ett dött ansikte så är man ingen modell. Det är helt fantastiskt hur duktiga många är på sina uttryck, jag har fått en helt annan förståelse för yrket efter att ha provat själv. Det rekomenderar jag alla fotografer att göra.

Bilder kommer nog såsmåningom...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är fotogenisk.. Hoppas du tar åt dej eller redan vet det. =O)

Att stå framför kameran måste vara det jobbigaste som finns..

Postat av: Miss Keep Your Distance

Jag tycker att du blev himla bra på bild.

Jag däremot.

Nej.

Neeej.

2009-09-01 @ 23:10:57
URL: http://mskeepyourdistance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback