248 - Fotovik

Idag har jag min första riktigt lediga dag på hela sommaren, om man inte räknar Turkiet-veckan. Har haft saker inplanerade varje dag, men inte idag! Det är otroligt skönt. Har sovit till halv 1 och sedan skulle jag se på Operah och annat skit men då började det åska, så jag satte mig på altan med vovven och läste. Sen har jag inte gjort annat. Nu ska jag ta mig tid att hälsa på morfar och mormor.

Igår var jag riktigt stolt över mig själv! Min första dag på Folkbladet som fotovik. Jag körde deras bil ut på Vikbolandet i spöregn för att göra reportage om en bonde, och det gick så bra. Jag brukar ju undvika att köra andras bilar så gott det går, men nu kändes det riktigt kul! Min bild från Arbetets museum var på första sidan - wie!

Reportage om bonden:

Reportage från Arbetets museum:

Tyvärr saknas förstasidebilden på webben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback