265 - Vad hände?

Jag var bara ute för att hämta hem min bror från Brevik och själv skulle jag åka ut först om lite drygt 3 veckor med Alfred. Var skitledsen för det, kommer bli en sån bra sommar på k2 i år. Hur bra folk som helst! Så får jag ett samtal och plötsligt är jag konfirmandledare! Hur gick det till liksom? Från 1 vecka till 4! Jag är inte klok! Nu har jag 3 jobb att sköta under denna månad, men vill man så går det. Det var en nödlösning eftersom de stod utan ledare till en av tjejstugorna. Jag kommer jobba med fantastiska vänner och det känns så kul! Även om man missar lite för att fara hem och jobba i stan och i Sthlm, men det får gå som det går! Så här blir det bloggtorka den närmaste månaden och alla planerade plåtningar som hängt löst utan datum kommer bli lite knuffade.. Inte länge, men nån vecka eller två. Troligen.

Men snart kommer mitt andra bröllopsjobb upp här, och då från sthlm med ett par från USA. Riktigt kul ska det bli! Ha en skön sommar så länge, det ska jag ha! Som jag velat vara där ute på landet, nu får man chansen och på mina vilkor - klart jag tar den!

Jag är helig jag är hel! Här kommer en bild för varje år ute på Brevik.. vi startar med 2002:



Friluftsäventyret, k1-02 och Utmaningen k1-03


Konfirmand k1-2004



KALV K1-05 och LASP k1-06



Gästledare k1-07 och Stugledare k2-08
Kommentarer
Postat av: emmaj

Hej jag ska delta i en foto tävling med sommarens bästa kort.

jag skulle bli väldigt glad om du kunde rösta på min blogg vilken bild du tycker är bäst(inlägget med bilderna hittar du under namnet du bestämmer!)

tack på för hand/emma

Postat av: Anonym

Breeevik! :D

2009-07-16 @ 22:47:08
Postat av: elsapelsa

vi borde samla ihop bilder på alla vi när vi vart snaggade. =P

2009-08-03 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback