237 - Behind the scenes

Efter jobbet kände jag mig så pass pigg och övertrött att jag orkade hitta på något, så jag messade Karin och precis när jag gjorde det fick hon avbok från en model, vilken timing! Så vi möttes upp för en nyttig middag på mcdonalds vid Hötorget och funderade på om vi skulle sätta oss i Gamla stan och äta glass. Sen kom vi på att vi behövde fixa lite löshår till plåtningen med Sandra på onsdag, och för att kunna limma fast håret på en "flinthätta" så behövde Karin ett huvud. Mitt. Så jag fick se hennes nya lya i Aspudden, mycket fint.

Jag insåg också då varför jag aldrig snaggade av mig håret eller färgade tillbaks till min orginalfärg - blont...







Sen gick vi på en promenad för att spana ut locations.. Kommer bli fiieercee!
Kommentarer
Postat av: Ann

Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback