299 - Drömmar

Idag gick en dröm jag haft i 2 år i uppfyllelse. Jag vet att det låter lite nördigt och kanske idiotiskt, men ibland kan lycka köpas för pengar. Efter mycket krångel när jag skulle hämta ut mitt paket på posten blev jag som ett barn på julafton. Äntligen har jag investerat i något jag tänkt på länge länge, och som kommer ge mig så mycket glädje. Jag har unnat mig något riktigt gediget och som skriker kvalité (och ja, lite proffs också.. folk backade ju för tusan undan när jag kom med detta i somras)

Nu ska här fotas!! (Och styrketränas för det väger bly för en tanig tönt som jag)




Påfyllning i kameraväskan : Canon 70-200/2,8L IS USM
Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va inte litet, hihi! Massa grattis! :)

Postat av: Helena

Ooh, lyx! Grattis!

2009-09-15 @ 22:14:09
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/
Postat av: Sander

Åh, nice! Äntligen! You go girl!

2009-09-15 @ 22:18:53
Postat av: Kim

Sjukt fina bilder du har fotat! :) Hur mycket tar du för en fotosession om man vill ha hjälp att ta lite fina bilder för privat bruk :)

2009-09-16 @ 17:56:56
URL: http://kimlagerhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback