311 - Fredagsmys

Äntligen en stund över att bara sitta ner och skriva lite. Har inget nytt att bjuda på, men imorgon kommer det.

Nu har jag just ätit fredagsmiddag med mig själv, jag har vart superduktig och bara ätit vegetariskt hela veckan! Det går bra nu! Ikväll åt jag lite blandning av tacos och chiliconcarne. Qorn med tomatsås, tacokryddor och canilinibönor, tillsammans med tortillas, pizzasallad, avocado och gurka.. Nice! Min vegeterianska karriär har fortsatt bra, efter en riktig flopp förra veckan!

Är bitter, för min tv funar inte och jag har just insett att det är rätt kul med idol.. så jag får se det i datorn imorgon. Istället ska jag roa mig denna fredagkväll med att kolla på nån gammal Spice girls-dokumentär, vara nostalgisk och sova ruskigt tidigt!

Imorgon väntar nya utmaningar, då ska jag plåta familjefoton i Hägersten och sedan vidare på ett bröllop på Kungsholmen! Är jättenervös för familjefotona, men bröllopet känns lugnt :)

Har två bröllop nästa helg också, ett i Katrineholm och ett i Solna. Alltid lika spännande att se, för varje bröllop är så unikt! Så räkna med massor av fina bröllopsbilder framöver. Har två på lager också som väntar på godkännande för publicering..

Vad tycker ni om min fina nya bloggdesign som världens bästa
Johannes har gjort? Ge gärna feedback :)



Saknar mitt hår nu, har en "övergångsperiod" mellan snagg och tillstymmelse till frisyr just nu.. inte kul. Morgonfrilla är bara förnamnet..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback