313 - Reflections

Idag blev en dag som jag ägnade åt mig själv. Jag sov så länge jag ville (tills mamma ringde och väckte mig halv 12) och sedan åt jag en lång frukost, tvättade 4 maskiner med tvätt, dammsög och diskade och gick sedan en timmes promenad runt mina hoods för att upptäcka vad de hade att erbjuda. Jag upptäckte att jag bodde tio minuters gångväg från en vik. Det var så oerhört skönt att vara nära vatten och bara sitta och se på när de tog upp sina segelbåtar.. nu tänker jag inte vatten som i att sitta vid Gamla stan, för där är det inte tyst. Här är det som på landet!

Efter promenaden kände jag mig värd lite fika, så jag gick o köpte kladdkaka och kokade kaffe. Sen satte jag på gamla filmer från min egen konfirmation och satt och kikade på dem tills karin ringde och frågade om jag skulle med på Standup comedy på Big ben. Givetvis skulle jag ju det, så det blev en riktigt kul kväll med mycket skratt.. Är helt slut i käkarna nu! Nu ska jag sova för att orka en arbetsvecka som slutar 19 varje dag.. två bröllop nästa helg också! jippie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback