122 - Min påsk

 En solig helg senare tänkte jag visa min påsk i bilder. Det har varit så mycket mat i magen att jag flera gånger trott att jag aldrig skulle behöva äta mer i veckan. Har ätit ett mål extra om dagen, och då pratar jag rejäl middag. Så blir det när man ska fira påsk med pojkväns släkt och sin egen. Men jag klagar inte, det är alltid gott med massa mat och efterrätt :)

Igår åt jag påskbuffét, rulltårta, oxfilé med klyftpotatis, muffins, bullar, flera liter kaffe och påskmust.
Idag har jag ätit lamm med potatis, chokladtårta, marsipanägg, grillat med pomme och även idag tonvis med kaffe och påskmust och givetvis ovanpå allt detta ett påskägg eller två med godis.
Lite "Du är vad du äter"- varning på den här texten, men jag bryr mig inte :P

Igår vann jag en runda monopol och förlorade både igår och idag i Cluedo. Jag måste öva!
Det blir ett gäng bilder på en gång. Håll till godo! Dessa är från landet idag.









Utrustning på alla bilder: Canon EOS 40D, Tamron 55-200/4,0-5,6
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback