135 - Spökjakt

Visste ni att det spökar i Hörsalen i Norrköping?




Kommentarer
Postat av: Malin

Det var verkligen hur kul som helst Matilda! Och jag blev mer än nöjd med bilderna. =D Att ta lite bilder utomhus i sommar vore nåt. Vi får prata mer om det. Kram på dig.

2009-04-20 @ 11:22:09
Postat av: Miss Linde

Halo tänkte bara berätta att jag har startat en ny tävling där priset är två produkter från h&m´s nya kosmetik märke Tropical Island.



Hoppas du blir en av deltagarna i tävlingen. :)

Postat av: Anne

Hej!

Kollade igenom din blogg nu och; vilka vackra bilder du har! Ser fram emot att plåta tillsammans med dig och Sarah Maria nästa helg :D

Ha det finast tjejen.

Kram Anne

2009-04-20 @ 22:19:58
URL: http://enna.modellfoto.se
Postat av: Anne

SVAR: Ja, jag tror att det kommer att bli as kul OCH bra :D

ja, vi spånade lite nu och jag tror vi har kommit fram till att det blir extreme makeup :D

Har du några önskemål om klädsel och så?

Kram

2009-04-20 @ 22:56:14
URL: http://enna.modellfoto.se
Postat av: elsapelsa

coolt!! speciellt den andra! =)

2009-04-20 @ 22:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback