143 - Behind the scenes, gravidplåtning

Igår hade jag en mycket rolig och händelserik plåtning med Leonida och Merlinda.
Vi skulle plåta en lite annorlunda gravidfotografering i T-banan vid Näckrosen, och det gick jättebra en kvart typ. Sen kommer en tjej i grön väst fram och frågar om vi har tillstånd.. Jag spelar dum och oskyldig, även om tanken slog mig innan vi började, att vi kanske inte skulle få vara kvar. Däremot hade jag inte en tanke på att det skulle vara av den anledningen vi blev bortschasade för.. Förarna av tågen hade ringt och klagat för de blev bländade av mina blixtar.....

PINSAMT!



Så vi fick helt enkelt prova något nytt, så vi gick upp ovan jord och hittade en fin klätterställning där vi lekte lite.

Det är alltid kul med nya vinklar :)






Kommentarer
Postat av: Rebecca

gud, jag vill se bilderna!

Postat av: M A D E B Y M E- F O T O

sv: Tack, haha de får då fan inte, dom bara smiter hela tiden! Saknar min fågel, han älskade att stå framför kameran!

2009-04-23 @ 20:07:36
URL: http://madebyme.tjofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback