146 - Erik

Idag hade jag en plåtning inbokad med Ida och en modell från MB, men hon var okontaktbar. Vi hade bestämt tid, men Ida får inte tag i henne under hela dagen. Fick nu veta att det var teknikens underbara värld som strulat, med mobiltelefoner som inte skickar iväg sms som de ska. Irriterande, men sånt som händer.

Så vi ändrade planerna och genomförde en idé vi tänkt på tidigare, nämligen lite "promobilder" till Eriks singer/songwriter projekt.
Här kommer ett smakprov:

Foto: Jag
Makeup: Ida Mattsson
Modell: Erik Ljungqvist






Kommentarer
Postat av: Emilia H

ja, här är jag igen!=P jag gillar verkligen bilderna på killen som var singer/songwriter! Jättesnygga!

Kul att du kollade min blogg och lämnade ett litet svar!^^

//Emilia

Postat av: elsapelsa

naaajs!!

2009-04-25 @ 01:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback