148 - Sol i sinne, brun inne

Jag mår så bra idag! Det är hur varmt som helst, och jag har sovit länge. Legat och stekt i solen och redan fått lite färg. Det känns som jag är på Kap Verde, det är precis lagom varmt och fläktar lite. Dessutom påminner lukten av solkräm mig om den resan enormt.
Nu sitter jag på altan och dricker bacardi breezer och funderar på vad jag skulle kunna önska mig i 20-års present. Det är exakt en månad kvar tills dess idag. Det är svårare än nånsin, det låter så vuxet men jag har ju allt...

Det kommer sluta med att jag får den där tomma kartongen från Butterix där det står "du har ju redan allt" på.



Kommentarer
Postat av: Jennifer Nilsson

Tack! :D Jag studerar andra året på ett gymnasium i Lund (Vipeholm heter skolan) där jag har Fotografisk Bild som inriktning :) Vart studerar du själv då? På denna sidan kan du läsa om hur och vad du ska göra för att skicka in en bild till Vårens nya förälskelser: http://jennifni.blogg.se/2009/april/varens-nya-foralskelser.html#comment

2009-04-25 @ 15:11:34
URL: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback