153 - Illustratör sökes!

Om någon som läser min blogg är grym på att göra illustrationer, hojta gärna till. Jag efterlyser en logga till min blogg, som helt enkelt ska vara ett grönt äpple. I det här läget är det nog krångligare att byta bloggnamn, när folk börjat vänja sig, så jag ska nog spara det gamla namnet och spela lite på det istället.

Skicka gärna ett bidrag till min mail, som ni hittar i menyraden! Givetvis får du en länk om jag använder den! :)

Gröna små äpplen sökes alltså...



källa:
www.pixgallery.com

Kommentarer
Postat av: Anne

SVAR:

Ja, jag och Sara Mariah sa att vi skulle börja klockan 10 på lördagen. Jag kan inte på fredagen nämligen (ingen barnvakt då).

Vad tror du om det? :)

Kram

Postat av: M A D E B Y M E- F O T O

Jag är utbildad grafiker :P

2009-04-27 @ 23:23:20
URL: http://madebyme.tjofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback