156 - The sound of silence

Jag tror faktiskt att jag kan lista ut svaret själv.. Inte ett knyst har jag hört från skolan så jag tar tyvärr ut saker och ting i förväg. Måhända har man blivit någon reserv av något slag, men kallad till intervju har jag inte blivit. Blä. Då finns det en chans kvar, men svaret från dom dröjer nog ett tag till.

Skolorna jag sökt har helt skiljda inriktningar. Den ena linjen heter Bildjournalistik och den andra Reklam och magasin. Den jag nu listat ut har gått åt pipsvängen är Bildjournalistiken. Det är kanske inte så konstigt, jag har inte pysslat särskilt mycket med detta, utan tog mig an det helhjärtat inför sökningarna (b.la mammabecka-bilderna) men det är verkligen något jag vill lära mig. Däremot är det kanske mer Reklam/magasin jag brinner mest för och gjort mer av så jag hoppas jag får komma på intervju.

Är det någon av er läsare som sökt någon fotoskola?



Tuva & Enya i en tyst tvillingkör

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad surt att inte veta! Väntan är alltid det jobbigaste. Jag tyckte dina bilder var bra så hoppas att det går bra i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback