271 - Kungligt gaybröllop

När jag blev konfirmandledare blev det lite specialdeal kring mina ledigheter.. En av dagarna spenderade jag uppe i Stockholm för att fota bröllop - som jag inte var helt säker på var mellan två män eller inte. Vilket senare visade sig vara som jag misstänkte.  Ur hissen på Sheraton Hotell kommer Calvin och Barry i stiliga kostymer och jag hade rätt. Vi gick en riktig turistig stadsvandring runt slottet och turisterna stannade och tiittade på oss - vi busade lite med högvakten och sedan gick vi längs gamla stan, operan och kungsträdgården för att avsluta med cermonin i st Jakobs kyrkan. Helt fantastisk rolig, varm och fin dag!


























Tusen tack till min kära vän och konfirmandledarkollega Sander som lånade ut sitt 70-200mm objektiv till mig för plåtningen. Det var guld värt!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Bröllop e så härligt! Fina bilder somm alltid!

PS Har saknat dina inlägg :)

Postat av: Annelie

Vilka härliga bilder!!

2009-08-12 @ 19:39:24
URL: http://looveangel.blogg.se/
Postat av: Katayun

Du är duktig!

2009-08-12 @ 22:11:32
Postat av: katrin

fina bilder :D

2009-08-12 @ 22:25:14
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback