272 - Konfirmationsdagen

Jag bjuder på ett gäng fantastiskt fina bilder, som min käre vän Alfred tagit med min kamera, på vår stora dag. 9 Augusti konfirmerades mina kära konfirmander i Kuddby kyrka och det var en dag full av glädje, men mest tårar.

fotograf: Alfred Samuelsson
efterarbete: Jag



'



Mina älskade konfledarkollegor! Tillsammans är vi oslagbara. Ni är verkligen riktiga änglar. Inte en enda gång på 4 veckor har vi tjafsat eller bråkat, och vi har alltid lyckats lösa allt och gjort vårt bästa - och framför allt haft så jävla kul och mysigt! Helt oslagbart. Tack för att ni tog emot mig med öppna armar när jag fick hoppa in samma dag som lägret började och gav mig den bästa sommaren på länge. Ni finns i mitt hjärta föralltid och jag saknar er enormt, Sander Mickis och Jacob.



Intåg i kyrkan..



Änglakör!





Gåshud! Vi ledare sitter längst fram öga mot öga med våra ungar medans de sjunger "Tro" och vi gråter hysteriskt..





Stor kramring efter konfirmationen..




Mer bilder från lägret kommer framöver.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken vacker konfirmation :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback