286 - Då tar vi frågestund på den!

Plåtning på onsdag med fina Ida och en söt Anna! Äntligen. Har inte haft en "egen" plåtning sen början av juli. Verkligen dags nu!

Har fått fina kommentarer från lite nytt folk, och en del frågor kring utrustning m.m

Tänkte ha en såndär klassisk frågestund som jag sett att alla andra har, och så ska jag sammanställa alla svar sen. Har ni några frågor kring utrustning, teknik eller bara foto i allmänhet, kanske företagande och allt som rör det får ni gärna skriva en rad så ska jag svara så gott jag kan.



SKÅL PÅ DEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna

E sugen på objektiv. Har tänkt mig ett 50 mm & ett 70-300 till Nikon. Vad har du att rekommendera? Sigma?

Postat av: Anna

När jag fotar röda blommor är det svårt att fånga den rätta färgen, dessutom kletar färgen liksom ihop sig så att konturerna i blomman försvinner. Vet du vad det beror på och hur man kan undvika det?

2009-09-02 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback