76 - Mona

Jag har spenderat 4 dagar i Helsingborg för att min älskade Ciia ska åka till Asien i fyra månader. Medan hon knegade på jobbet tog jag tillfället i akt och mötte upp en modell jag haft kontakt med och gjorde en mycket kall, blåsig och mörk utomhus-session med enbart naturligt ljus och ett mycket stort tålamod. Det var mycket beundransvärt att Mona höll humöret på topp och vi gjorde det bästa av förutsättningarna. Bilderna är tagna med mitt fasta 50/1,8 objektiv. Kvalitén är därefter.














Kommentarer
Postat av: Julia

Otroligt fina bilder, de känns lite filmiska faktiskt! 1, 3 & 4 är mina absoluta favoriter! :)

Postat av: Olle

Bild nummer fem, utan tvekan.

Det objektivet är verkligen i en klass för sig, underbart vacker bokeh.

2009-01-25 @ 13:10:13
Postat av: elsis

vackert! gillar första och sista bilden. =)

2009-01-26 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback