243 - Behind the scenes Vaxholm

Igår satte sig Sandra och Matilda på buss 670 mot Vaxholm. Det blev en svettig resa på drygt en timme. När vi kom fram gick vi hem till Sarah-Maria och hennes sötknasiga katt som låg och kråma sig på golvet när vi sminkade iordning oss. Denna plåtning hade vi nämligen tre modeller och tre fotografer. Sandra plåtade mig och Sarah-Maria, jag plåtade Sandra och Sarah-Maria och Sarah-Maria plåtade behind the scenes. Hänger ni med?

Vi åkte båt till Vaxholms kastell - en fantastisk plats. Vi höll på att rinna bort av värmeslag men det blev ett riktigt bra resultat, och en urmysig dag. Bjuder på lite bakom-scenerna.

Foto: Sarah-Maria Bondeson


















SJUKT ovant med såhär mycket smink för min del.. Men roligt!



Sen åkte jag och Sandra Vaxholmsbåt hem till Stockholm!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback