214 - "Födelsedagskalas"

Kvällen har jag spenderat med några riktiga godingar på Mcdonalds. Från första början var det tänkt att jag och min kära vän Gustav skulle supa ner vår nyblivna 18-åring Alfred på någon trevlig bar här i Stockholm, eftersom Gustav är på besök. Det hela slutade på Mcdonalds - men det var ändå riktigt lyckat. Vi fick sällskap av käraste Elsa och även Alfreds klasskamrat och Gustavs guide (och vän) och båda var väldigt härliga personer. Kul att träffa nya människor! :) Alfred och hans klassis skulle ha spelning på Debaser för sina studenttreor så de hann slinka iväg innan jag tog upp kameran.

Vi satt i nästan 3 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord och beställde in ny mat, och Gustav bjöd på försenad födelsedagsglass för oss båda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback