226 - Midsommar på svenska

Jag har väl alltid tyckt att midsommar är lite överskattat, inte riktigt min högtid. Kunde nog lika gärna jobbat, men det var trots allt väldigt skönt att komma ut på landet och få lite tystnad innan en veckas storstadsliv. Känner verkligen inte för att åka upp och jobba nu! Man har blivit lite bekväm efter semestern. Dessutom en trevlig nyhet - Jag har fått en Spotifyibjudan av min kära far-kusin Lotta! Helt underbart. Nu kan jag glädja andra med lite inbjudningar.

Leija fick premiäråka båten i sin fina flytväst. Hon passade på att ta ett dopp.
Hon bangar inte för 14 grader i vattnet inte..



Min fina 80-talsrosa seglarväst! Matchar min nya fejk-addidas jacka som jag köpte på min "shoppingspree" i ala Turka.



Far är glad och nöjd. Det regnar ju inte iallafall!



Vi förhandsfirade farmor som blir 80 imorgon! Nästa helg vankas födelsedagsfest med hela tjocka släkten.

 

Jag tog helledigt från kameran igår, därav lite fler bilder på mig också. ;)



Jag kunde inte hålla mig från...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mysigt ni hade det!

Postat av: Maja

Tårtan ser riktigt god ut måste jag säga :) Hoppas ni fick en fin midsommar!

2009-06-21 @ 20:39:27
URL: http://www.majajoy.se
Postat av: nilla

Jag bara älskar de där blåblommiga kaffekopparna! Min farmor hade såna =)

Fina bilder!

2009-06-21 @ 22:55:42
Postat av: nilla

ps. jordgubbsanrättningen ser helt underbar ut!

2009-06-21 @ 22:57:08
URL: http://kakorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback