95 - sjukt

Fyfasen så segt. Skulle egentligen befunnit mig i Stockholm på regionsmöte för Den Svenska Porträttklubben nu på jobbet i Solna, men igår fick jag en släng av magsjuka. Det har gått nåt på jobbet, alla har vart dåliga i magen så det var inte så konstigt att jag fick det också. Så segt bara, ville helst inte vara kvar i Norrköping. Har en plåtning inbokad ikväll med Karin och Josse, så jag hoppas jag kan åka upp tills dess. Ska även följa med Ninos imorgon och fota under hans lektioner på Kungliga Balettakademin.. Hoppas verkligen jag orkar!

Det finns inget värre än att kräkas!!




Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar: Tack! roligt att du tyckte om mitt utseende och ville jobba ihop med mig. Tyvärr gör jag inte TFP längre dock, speciellt inte när det är sånna här avstånd. (jag bor i Sundsvall.) men tack ändå så jätte mycket för erbjudandet!

Postat av: Anonym

Vart är bilden tagen? (: Och tjejen som står o tar kort, är det du? Jag känner igen! :o Bott vart? (:

2009-03-23 @ 16:25:24
Postat av: Anonym

NU VET JAG! :O De är ju fan min konfirmation?! Eller iallafall den kyrkan och den tjejen som stod och tog kort på oss! :O lärkigt! Det var den 10 augusti 08?

2009-03-23 @ 16:26:29
Postat av: EmmaWictoria

Hej! jo jag finns även på både ställena då mina föräldrar är skilda.

Jag är ute efter Porträtt/helkropps bilder (:

MVH Emma Wictoria

2009-03-23 @ 18:34:36
URL: http://emmawictoria.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

Visst var det jag som fotade er konfirmation.. vem är du?? :) jag jobbade ju också på brevik under k2. :)

2009-03-24 @ 17:57:58
URL: http://greenapple.blogg.se/
Postat av: linnea

hahahahahahahahahah... jag har vart på bröllop i den kyrkan som du fottart från ^^*

2009-03-25 @ 14:24:42
URL: http://smurffia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo ja tyckte att jag kände igen dig men kunde inte komma på varifrån först ^^ Jag gick ju på K2 i somras,oh ja heter My (: haha

2009-03-28 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback